Tuesday, August 30, 2011

Салата с червено цвекло, зеле, ряпа и моркови


Тази салата е лесно изпълнима: зеленчуците се настъргват, смесват се и се овкусяват с оцет, сол и олио. Всъщност, толкова лесна, че бе направена от мъжа ми:). По-скоро ми се иска да споделя идеята за аранжиране. Докато той се занимаваше с цялото рендосване на цвекло, моркови и прочие аз имах достатъчно време да сътворя розите.
 Розата е направена от ряпа и е боясисана в розово с червеното цвекло. Не ми е попадало жълто цвекло под ръка, за да знам какъв ефект имат естествените му багрила, но и розовите рози са красиви, нали!? :)


6 comments:

  1. Светланка, с удоволствие бих похапнала
    от тази, толкова красива салата :)
    А е и с любимите ми продукти!
    Поздрави и хубав ден!

    ReplyDelete
  2. Светле,не обичам цвекло,но немога да подмина красиво декорираната салата и чудесната снимка!
    Поздрави!

    ReplyDelete
  3. Това не си го предвидила за хапване, нали?:-)))
    Толкова е красиво, уникално е!
    Колкото и да обичам отделните съставки, колкото и вкусно да изглежда, ще ми е трудно да разваля тази красота!
    Поздравления, Светле!
    Сърдечни поздрави!

    ReplyDelete
  4. Благодаря! Приятно е хора, на които цениш труда да похвалят твоя. Сърдечни прегръдки за Мони, Дани и Катето!

    ReplyDelete
  5. Това е любимата ми салата през есента;-)
    НО ТВОЯТА Е РАЗКОШНА ! Красавица;-)
    Хубав ден!

    ReplyDelete